vrijdag 6 oktober 2017

Cosmo dress voor Dieuwke

Toen Suz van sewpony de Cosmo dress lanceerde was ik meteen verkocht.
De patronen van sewpony spreken mij altijd aan omdat ze telkens zo veelzijdig zijn, de Cosmo dress is er dus weer zo eentje geworden, met superveel opties, voor elk wat wils, fantastisch vind ik het. 
Ik liet me dan ook volledig gaan met de opties.

Het werd een jurk voor mijn 'blinker'madam (ze is nl. een grote fan van blinkertjes, glitter en goud) Dieuwke. Ik vond een prachtige combinatie bij toverstof en begon er diezelfde dag nog aan, zo enthousiast was ik dus om erin te vliegen.

Ik maakte een versie met vlindermouwen en werkte ze binnenin af met de contraststof:



Ook de kraag deed ik in contraststof:



De jurk heeft een zichtbare rits, een geweldig detail vind ik:



Ik maakte de jurk op een vrijdagavond, ik werkte de laatste details af op zaterdagochtend, diezelfde zaterdag was Dieuwke uitgenodigd op een verjaardagsfeestje en 's avonds mocht ze dan nog met een vriendinnetje en haar ouders mee gaan eten naar de kastart in Gent, je weet wel, hét bekende restaurant waar ze de lekkerste spaghetti hebben. 
Uiteraard wou ze die jurk al aan doen, op zondagochtend hing hij al te drogen aan het droogrek om hem vervolgens op maandag opnieuw aan te doen ... en of er eentje enthousiast was om hem te dragen.





Ik heb heel wat leuke reacties op de jurk gekregen, dat vond ik natuurlijk héél fijn.
Maar het toppunt van alles was dat ik er nog een prijzenpakket met gewonnen heb ook, sewpony organiseerde een give away op instagram en ik werd de gelukkige met mijn creatie, hoe fijn is dat zeg!!
Ik won stof en fournituren en een patroon naar keuze van sewpony, ik koos voor de cosi swimsuit. Ik ga hier snel met aan de slag, dus hou de blog in de gaten.



Patroon: cosmo dress van sewpony
Stof met rozen: Michael Miller 
Stof kraag en zakken: Cloud 9 
Allemaal gekocht bij toverstof

Bedankt voor jullie reacties!

Veel liefs,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten