zondag 8 oktober 2017

Leather sweater werd jurk

Aune, mijn jongste telg, mijn Aunemini zoals we haar vaak noemen, dat is zo'n kleine spring in't veld, hoe meer ze kan ontdekken hoe liever ze het heeft. Ze heeft zo haar momenten; de ene keer wil ze een prinses zijn met zwierige jurken en make-up (make-up is altijd al een voltreffer geweest bij haar) en juwelen, alles erop en eraan dus. De andere keer wil ze gewoon stoer zijn en ontdekken en mee ravotten met haar broer.

Een sweater jurk is iets dat gewoon zo hard thuishoort in haar garderobe.



Een patroon had ik daar nu niet echt voor liggen, maar eigenlijk heb je dat ook niet nodig, je kan gelijk welke sweater verlengen en een beetje aanpassen. Ik nam de Leather sweater uit la maison victor.
Ik deed op zich niet zoveel aanpassingen, ik wou geen uitlopend model, dus verlengde ik recht naar beneden toe, afgemeten op een jurk die haar goed past.




Dat ik een grote fan ben van de see you at six collectie, is niets nieuw. Tot nu toe heb ik van elke collectie al iets gehad, euh ok, zo goed als alles uit die collecties dus. Ik kan er niet aan doen, maar de prints, de zalig zachte stofjes spreken mij en mijn kids enorm aan.
Voor deze jurk nam ik het stofje squirrel, een zachte french terry in een stormachtig blauw, dat is gewoon op haar lijf geschreven die kleur.




Als broer en zus naar de ksa zijn, dan is dat altijd quality time met Aune.
We gingen wandelen in het bos en aan de vijver, achter onze tuin, we moeten nog niet eens zo ver gaan om een mooi plekje groen te vinden hier.







Zo genieten met die kleine meid!!

          Patroon: Leather sweater uit la maison victor
Stof: Squirrel van see you at six 



2 opmerkingen:

  1. Staat haar perfect... ideaal voor deze herfstdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had net hetzelfde idee als jij! Ik verlengde ook de Leather Sweater tot een kleedje, moet het alleen nog in elkaar naaien. Jouw versie is alleszins heel tof geworden!

    BeantwoordenVerwijderen