zondag 5 november 2017

"hoe zalig zit dat jong mama"

"Hoe zalig zit dat jong mama" zei ze enthousiast toen ze haar broekrok en sweater aan deed.
En zo ziet het er ook echt wel uit, zalig en comfy!


Ik maakte de Emma trui, een gratis patroon van Griet
Een trui dat ons wel kon bekoren, het zit los en valt daardoor wel mooi.
De gouden stof is een voltreffer voor Dieuwke, mama scoorde hier hoge punten mee, yes! 😂



De broekrok, is alweer een toppatroon uit svdhz3.
Weer een snel klaar project, ik maakte er 2 op één avond.
Toch een leuke uitvinding hé, de broekrok, het zwiert als een rokje, maar het zit lekker comfortabel als ze willen ravotten. Echt iets voor mijn meisjes.






Patronen: Broekrok uit svdhz3 en Emma trui van Griet
Stof: Gouden sweaterstof, gekocht bij De Stoffenmadam
en een blauw zacht katoentje van bij Mertens

Liefs,
Marieke


8 opmerkingen:

  1. Ja, die broekrok staat ook op mijn verlanglijstje. Ik zou er wel zelf nog iets meer een rokgehalte aan willen toevoegen, dus ik moet nog even kijken hoe ik dat praktisch ga uitvoeren :) Zoveel ideetjes hé!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon 20 centimeter stof meer toevoegen Marjolein! Je knipt het patroon door halfweg, zet er 20 centimeter (of meer of minder) tussen en voila!

      Verwijderen
  2. heel leuke outfit en leuk op tafel mogen staan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja het regende buiten dus dat was geen optie. :-D
      Ze vond dit natuurlijk wel leuk op tafel ;-)

      Verwijderen
  3. Heel Mooi! Ik heb die gouden sweaterstof ook onlangs gekocht en het wordt ook een emmatrui, denk ik. Die broekrok is hier ook een succes.

    BeantwoordenVerwijderen