woensdag 2 mei 2018

Toto blogtour

Een nieuw patroontje in Belgisch naailand!
Daar zijn wij altijd blij om.
 Qwinta van Larth, ontwierp een toffe jumpsuit,
de Toto Jumpsuit.
Een comfortabele salopette, voor jongens en meisjes.

Met veel plezier testte ik het patroon.
Het patroon is er in de maatjes 18m tem 6 jaar.
Je krijgt een heel duidelijke handleiding mee 
en je krijgt er nog eens tal van opties en uitbreidingen bij.

Ik maakte 2 versies;
mijn allereerste versie was de jumpsuit voor Aune.
Ik gebruikte een chambray stofje,
mits het aanpassen van de naadwaarden kan je deze dus ook in niet rekbare stoffen maken.
Aan de beentjes voegde ik een elastiek toe.




Voor mijne kleine spring in 't veld
is dit een fantastisch patroon.
Luchtig, comfortabel, ze kan er vlot in bewegen, ...
Helemaal goedgekeurd dus!

Toen Qwinta ook een kleedjes-optie toonde
was ik daar meteen aan verkocht.
Ik hou wel van deze salopette-jurkjes.


Hiervoor gebruikte ik linnen,
vermits het een jurkje werd deed ik nu geen aanpassingen aan de naadwaarde.
Zie hoe schattig 😍






Voor de maat volgde ik de maattabel,
ik maakte voor mijn smalle 5-jarige een 92.
Enkel voor de lengte van de jumspuit nam ik 110.
Hij zit haar perfect zo.



Bij deze wil ik Qwinta nog even feliciteren met haar zalig patroontje
en bedanken dat ik in haar testteam mocht.

Het patroon vind je hier 
Tot en met 7 mei kan je het patroon aankopen met een korting van 10% (kortingscode TOTO8)
Bovendien geeft Larth ook nog een patroontje weg op 9 mei,
volg haar op IG en lees daar op 8 mei hoe je kan deelnemen.

Veel plezier met de Toto!

Deze week zijn er heel wat Toto's te bewonderen:

Dinsdag 1 mei:

Woensdag 2 mei:

Donderdag 3 mei:

Vrijdag 4 mei:

Zaterdag 5 mei:

Zondag 6 mei:

Zondag 7 mei:


- Bedankt om te komen lezen -
Liefs,
Marie






5 opmerkingen:

  1. Wat staat Aune er super mee ��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een Babe! Prachtige outfits, ik ben er dol op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi!
    De jurkjesversie met het shirt eronder is een prachtige combinatie.
    Het staat je dochter geweldig goed.
    Groetjes, Ilse (by-ik.blogpost.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig!! Met streepjes eronder werkt dat ook superleuk he! En dat jurkje, zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee topversies! Die elastiekjes in de pijpen is ook een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen