zondag 26 november 2017

Rozy wallet

Cadeautjes ... 
Ik geef ze toch zo graag.

Voor een verjaardag maakte ik de Rozy wallet van Serial Bagmakers.


Ik geef van mezelf toe dat ik meer een kleertjes-maker ben
en dat ik op de één of andere manier altijd wat onzeker ben 
om aan zoiets te beginnen.
Maar eigenlijk was dat voor niks nodig.

Ik heb er langer over gedaan om alle patroondelen
te knippen, dan ze in elkaar te naaien 😃


Zoals je ziet is er héél wat plaats voor centjes en kaartjes,
een pluspunt toch wel voor de vele kaartjes die wij vrouwen hebben 😉


De buitenkant van de portefeuille is gemaakt uit kurk, 
een zaligheid om met te werken.
De binnenkant, is een restje stof van la maison victor.


Voila, klaar om af te geven ...
Ok ok, ik beken,
ik wil er nu natuurlijk voor mezelf ook eentje.


Patroon: Rozy wallet van Serial bagmakers
Buitenstof: kurk, gekocht bij k-bas
Binnenstof: een restje uit mijn kast, ooit gekocht bij la maison victor

- Bedankt om te komen kijken -
Liefs,
Marieke

3 opmerkingen: