donderdag 19 april 2018

SYAS

De nieuwe SYAS-collectie heeft mijn hart weer volledig gestolen.
Die kleuren, die prints, die zachtheid van de stoffen, ...
elke keer doen ze het opnieuw.
Ik sta dan ook altijd te popelen, de dag dat de stoffen te verkrijgen zijn.

Zoals steeds heb ik voor een SYAS-collectie een plan in mijn hoofd,
ik zie daar altijd een mini-collectie voor mijn kids in.
Vooral omdat de kleuren en prints onderling perfect te combineren zijn met elkaar.

Ik begon met de 'drips' en de 'artishoke' te verwerken voor Dieuwke.


Een simpel rimpelrokje mag nooit ontbreken,
ik maakte er al heel veel.
Maar het blijft zo dankbaar om te maken, 
want die worden hier heel veel gedragen.
Ik werkte het rokje af met een brede elastiek uit de vorige collectie.



Ik combineerde de 'drips' erop.
Die werden omgetoverd in de Issie top van Sewpony,
een top met heerlijk ruffles en brede heupboord.
Groot was Dieuwke haar enthousiasme toen ze merkte 
dat haar nieuwe gouden ballerina's perfect op deze outfit passen.
't Kind nog meer in de wolken 😀





Ik heb deze stof voor alledrie mijn kids gekocht 😂
er volgt dus nog meer ...
Maar dat is voor later!


Rok: zonder patroon
Stof top: Drips - See you at six


- Bedankt om te komen kijken -
Liefs,
Marie

1 opmerking: